9 Haziran 2017 Cuma

OGXTÜRKİYE


Selam okuyan herkese. Biraz buralara geç uğrar oldum ama unuttuğumdan değil. Bugün sizlerle OGX şampuanını anlatacağım. Bana geldiği gündendir hala kullanmaya devam ediyorum. Sevdim ben ama artısıyla bana göre eksisiyle yorumlayacağım. Bildiğimiz gibi herkesin saçı saç derisi aynı değildir. Ben şampuanı ve argan içerikli bakım yağını sevdim yalnız, şampuan ektra argan yağlı olduğundandır saçımın normalden daha hızlı yağlanmasına neden oldu. Saçım normalde 4, 5 güne yaglanıyor ama ogx şampuanı kullandığım bu süreçte 3 güne yağlandığını gözlemledim. Kötümü?, hayır tabiki sadece bu serisi benim saç derime uymadı :) diğer serilerini merak ediyorum tabiki. Saçıma parlaklık yumsaklık kattı.
Argan bakım yağını kullanmaya devam edeceğim. Saçımda ağırlık ve yapış yapış bir hiss bırakmadı. Talnız saç teliniz kalın ve saçınız çoksa 4 damla ama aksiyle 2,3 damla elinize damlatın ellerinizi bir birine sürterek yağı ısıtın öyle saç uçlarına eşit gelecek şekilde sürün saçınıza yedirin iyice. Sonra saç şekillendirme işlemini yapabilirsiniz saçlarınız koruma altında. Teşekkür ederim OGXTÜRKİYE :) #medkokozmetik
                                       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

AVEBİLETİŞİM NİVEA

Merhabalar. Sizlere biraz bilgi vermek ve bir süre önce gelen sunumu güzel ve güzel ürünleri yazmak sizlerle paylaşmak istedim. Önce sunum d...