10 Ocak 2017 Salı

Ulyayı tanıyalım

Selam kızlar. Ilk once kendimi biraz tanitayim. Ismim Ülviyye. Ben azeriyim. 1985 haziran 8 dogumluyum. Azerbaycan, Baküde buyudum. Lise mezunuyum. Kendimi gelistirmek amacli bilgisayar, ingiliz ve muhasebe kurslarina gittim. Yalniz muhasebe yarim kaldi evlendigimdan dolayi 😊 kurslara bakude gittim. Evlenince turkiyeye yerlestim. 6 senedir turkiyede yasiyorum ve turk vatandasiyim cok mutluyum. 4 yasin da 1 kiz annesiyim. 6 senelik mutlu evliligim var. 11 senelik kuaforum sac disinda daha cok makyaj ve digerleri. Bakude ve turkiyede calistigim zamanlar oldu. Simdilik calismiyorum, kizimla ilgileniyorum. Ikizler burcuyum hemen hemen cogu insana uyum sagliyorum. Kendini nasil anlatir insan?. Çevremde benimle ilgili beni bilenler taniyanlar beni nasil anlatir, kendimi onlarin dilinden size tanitayim o zaman. Duygusal biriyim, hassas. Anne olduktan sonra daha yogun yasiyorum bu hissi. Anneler anlar beni. Naif. Karsimdaki insana duruma gore kiyamayan zaman zaman kendimi arka plana attigim olur. Guler yuzluyum sevgi dolu. Guldurmeyi gulmeyi severim. Hep derim dunyayi sevgi kurtaracak. Cunki yasadigim hayattan bunu ogrendim. Beni yasatan sey sevgidir. Cocuk ruhluyum. Parkta cocugum evde anne. Hislerim kuvvetlidir. Insanlari sever deger veririm ama karsiliginda o sevgiyi alamazsam verdigim sevgiyi geri alir ve uzaklasirim. Yerine gore mantik yerine gore sevgi. Size komik bir animi anlatayim 😊 az cok tahmin edersiniz ben kimim. Baküdeyken bekarim daha. Kursa giderken önumden şehire yeni gelmis bir otobus gecti 😄 gordugum gibi merak ettim acaba ici nasil?. Eve gitmem gerekirken alakasiz yere giden o yeni otobuse bindim biraz gezdim ve metroya yakin yerde indim. Metroyla geri dondum binmem gereken otobuse bindim 😄
Boyleyim ben. Kimseye zararim kotulugum olmaz. Asla yapmadigim seyler. Biriyle dalga gecmek. Kucukmesek. Varligi da yoklugu da gordum ben. Tokum buyuk sehirlere, soguk insanlara. Istedigim sey sevgi huzur saygi. Merak ettiginiz birsey olursa sorun memnuniyetle anlatirim... Ulya

2 yorum:

Öne Çıkan Yayın

AVEBİLETİŞİM NİVEA

Merhabalar. Sizlere biraz bilgi vermek ve bir süre önce gelen sunumu güzel ve güzel ürünleri yazmak sizlerle paylaşmak istedim. Önce sunum d...