15 Kasım 2017 Çarşamba

LİZBON.COM ALIŞVERİŞİM

Merhabalar. Evet uzun süre oldu bloguma zaman ayıramadım. Ama dönüşüm güzel oldu. Sizlerle yaptığım LİZBON.COM    alışverişimi paylaşmak istedim. Yırtık detaylı bir kot ve Peluş detaylı sweet aldım. Sweet farklı ve güzel. Bilek kısımları peluş ve pembe renk. Kapşonlu ve kapşonun iç kısmı pembe peluş. Önü fermuarlı. Yan taraflar da iki cepleri bulunuyor. Tam da bu havalar da giyilecek Sweet.




Peluş bu sene moda. Hem spor giyimler de hem de klasik giyimler de güzel duruyor peluş ve ben yakıştırıyorum. En sevdiğim yanı alışveriş yaptığım sitede kapıda ödeme imkanı olması. Isteyenler kredi kartıyla da alışveriş yapabilir. Bu yüzdendir ki, sweetle beraber dayanamadım bir kot aldım. Kot dar paça yırtık detayları olan dar kesimdir. Benim vazgeçmezlerim arasın da kot pantalonlar yer alıyor.


Site çok güvenli ve aldıklarım hızlı şekilde elime ulaştı. Sitede beğendiğim ve ileriki zaman da alacağım sevdiğim bir elbise daha seçtim. Indirim var şuan ve bu fırsatı kaçıramam. Seçtiğim elbise spor yazlık ve rahat. Onu da sizlerle paylaşmak istedim.

Bu elbiseyi de kısa sürede satın almayı düşünüyorum. Gelelim satın aldıklarımın fiyatlarına. Şuan ki, indirimle aldıklarımın fiyatları ; Kot pantalon 34.99 TL. Üst peluş detaylı sweet 39.99 TL. Aldıklarımı severek giyeceğim ve devamlı alışveriş yapacağım. Sizlerde  https://www.lizbon.com/elbise ziyaret ederek yeni elbiselere ulaşabilir ve güvenle alışveriş yapabilirsiniz. Instagram sayfası https://www.instagram.com/lizboncom/    ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

AVEBİLETİŞİM NİVEA

Merhabalar. Sizlere biraz bilgi vermek ve bir süre önce gelen sunumu güzel ve güzel ürünleri yazmak sizlerle paylaşmak istedim. Önce sunum d...