10 Nisan 2017 Pazartesi

ASHLEY_JOY

Merhaba kızlar. Uzun zamandır kullandığım ASHLEY_JOY  argan saç bakım serumunu anlatmak istiyorum. İçeriğinde argan yağı ve havuç yağı bulunuyor. Havuç yağı E vitamini demek. Saçı korur besler. Suyu havluyla alınmış nem saça uygulanıyor. Önce fındık kadar avcunuza sıkın iki elinizi bir birine sürün sonra yağı saç uçlarına orta kısımlara kadar sürün. Ben kullandığım sürede çok sevdim. Şaçta ağırlık yapmadı hızlı emildi. Saçlarım yapış yapış olmadı kesinlikle çok hafif bir serum. Diğer ürünlerini bilmiyorum ama benim kullandığımın kokusu bal kokusuna yakın yani tatlı kokusu. Bu kokuyu sevenler çoktur ama tatlı şekerli kokuları ben sevmiyorum. Tabikide kokuya takılmam ürün harika çünki. Severek kullanmaya devam edeceğim. Paraben içermiyor. Teşekkür ederim ASHLEY_JOY http://www.ashleyjoy.com.tr/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

AVEBİLETİŞİM NİVEA

Merhabalar. Sizlere biraz bilgi vermek ve bir süre önce gelen sunumu güzel ve güzel ürünleri yazmak sizlerle paylaşmak istedim. Önce sunum d...