3 Şubat 2017 Cuma

Kerastase urunleri

Merhaba canlar. Sizinle burada en sevdiğim ürünleri ve yorumlarımı paylaşacağım. Okulu türkçe okumadığım için sözlerimde yalnışlar olabilir kusuruma bakmayın. Bu ürünleri ben çok sevdim. Kerestase keratin içerikli şampuan ve maskesi. Çok mutlu oldum bu markayı kullandığıma. Hani akıllarda hep paris parfümleri var ya bu ürünün kokusu bana paris parfümlerini hatırlattı. Yani çok güzel kokuyor ve gözlemlediğim kadarıyla 3 gün kokusu saçım da kalması oldu. Saçımda yağlanma yapmadı. Saçım islem görmüş platin olmasına rağmen yumuşacık yaptı saçımı ve bu yumuşaklık yıkamayla bitmedi uzun sureli saçımda etkisi kaldi. Bulduğunuz yerde alın. Bana kuafor aracılığıyla geldi çoğunlukla kuaförlerde kullanılıyor satışı yok diye biliyorum ama yalnış biliyor olabilirim. Görürseniz alın kullanmanızı öneririm. Kuaforlenirinize sorun. Şimdilik bu kadar kızlar. Aklıma geldikçe eklemeler yapacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

AVEBİLETİŞİM NİVEA

Merhabalar. Sizlere biraz bilgi vermek ve bir süre önce gelen sunumu güzel ve güzel ürünleri yazmak sizlerle paylaşmak istedim. Önce sunum d...