24 Şubat 2017 Cuma

Çokdoğalız

Merhaba canlar Çokdoğalız sayfasından aldığım sabun ve dudak balm sizlerle paylaşmak istiyorum cünki sizlerinde bu güzellikleri kullanmanızı istiyorum. Öncelikle sabunla ilgili bilgi vereceğim. Kargo bana geldiğinde parfüm sıkıldığını sandım ama bu Katran sabunun kokusuymuş. Gül sabunu bendeki. Renk pembe koku efsane keşke anlatabilsem. Katran sabununun 5000 yıllık geçmişi var. Günümüzde antiseptik, antiparazitler etki ile hijyen ve temizliğin sembolü olmaya devam etmektedir. Bu sabunun faydalarına bakalım o zaman. Çoğu insanlar sivilceden şikayet eder. Sivilce, siyah ve beyaz noktalarla beraber akne oluşturuyor. Akne’nin tibbi isimi acne vulgaris’dir. Ama arasıra oluşan bir sivilce ve siyah nokta akne değildir. Bunları genelde yüz, omuz, sırt ve göğüs bölgelerinde görüyoruz.
Üçü de aynı sebepten kaynaklanıyor. Derideki yağ bezleri üretilen yağı (sebum) kolay çıkamıyor ve bir tıkanıklık oluşturuyor. Tıkanıklığın sebebi, çoğu zaman derinin üzerindeki yapışık kalan ölü hücrelerden kaynaklanır. Çam katranı sabunu Düzenli bir yüz temizliği ve hafif bir peeling masajı aknelerden kurtulmanıza yardımcı olur. Bununla bitmiyor tabiki ; deri hastalıklarında. Saç dökülmelerinde. Saç kıran, kepek. Mantar, egzama, dermatit, sedef, kaşıntı uyuz. Ciltteki yağ oranını dengeler antiseptik, tonik ve afrodizyak etkilidir.
Sıradakı dudak lipbalm. İçeriği Balmumu, hindistan cevizi yağı, karite yağı, kakao yağı, doğal renklendirici, esans ve SEVGİ. Bendeki nane aromalı. Tadı yok yedim çünki :)
Kullanmaya başladığım günden dudağımın kurumadığını gözlemledim. Doğal olan herşeyi severim ve iyiki almışım. Almanızı tavsiye ederim. Doğanın bizlere verdiği mucize ve insan sevgiside eklenince ortaya böyle güzel ürünler çıktı severek kullanacağım. Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

AVEBİLETİŞİM NİVEA

Merhabalar. Sizlere biraz bilgi vermek ve bir süre önce gelen sunumu güzel ve güzel ürünleri yazmak sizlerle paylaşmak istedim. Önce sunum d...