15 Aralık 2017 Cuma

AVEBİLETİŞİM NİVEA

Merhabalar. Sizlere biraz bilgi vermek ve bir süre önce gelen sunumu güzel ve güzel ürünleri yazmak sizlerle paylaşmak istedim. Önce sunum derim. Çiçekler kova mutfağımda yerini aldı tabiki. Çiçekleri sevmeyen varmı?. Kova otantik bir hava katmış oldu. Çok beğendim ve zevkinizden dolayı tebrik ederim sizleri #avebiletisim

Gelelim #nivea ürünlerine. El vücut ve yüz kremi. Nem vermesi kokusu gerçekten güzel. Gece sürüyorum ellerime. Sabah uyandığım da aynı nem ve yumuşaklığı ellerimde hisedebiliyorum. Hızlı emilmesi ve yapış yapış bir his bırakmaması sevdiğim yanı oldu. Zeytinyağlı içerik ve paraben olmaması daha çok sevmeme neden oldu. 


Vücut losyonuna gelelim. Değerli yağlardan jojoba yağı var içeriğinde. Kokusu Kiraz Çiçeği  harika kokuyor. Hızlı emildi ve yapış yapış bir his bırakmadı. Nem vermesi bana yeterli geldi. Yüzümüz gibi tenimizde farklıdır. Karma kuru yağlı ciltler gibi. Vücut yağ oranı da farklıdır. Bu yüzden kimi vücut çok kurudur bu yüzden nem yetersiz gelebilir. Kimi vücut yağ oranı normaldir benim gibi ve nem vermesinden memnun kalmıştır. Yani ister yağlı ister, kuru ister normal ciltler aradığı losyonu nem vermesini denediği farklı losyonların birinde bulacaktır elbet. Şunu da unutmayalım vücudun da gözenekleri herkeste aynı olmadığı gibi ürünün emilmesi ve ya gec emilmesi ve losyondan memnun kalıb kalmaması kişiye göre farklılık gösterebilir. Her cildin neme ihtiyaci vardır.  Ben memnun kaldım ve kullanmaya devam edeceğim. Sizlerin de bu ürünlere şans vermenizi isterim. Her iki üründe paraben bulunmuyor. Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

AVEBİLETİŞİM NİVEA

Merhabalar. Sizlere biraz bilgi vermek ve bir süre önce gelen sunumu güzel ve güzel ürünleri yazmak sizlerle paylaşmak istedim. Önce sunum d...