15 Şubat 2017 Çarşamba

Lrouge propa

Merhaba kızlar. Bana gelen Lrouge ürünleriyle ilgili yorumumu sizlerle paylaşmak istiyorum. İlk önce duş jelini denedim doğrusu çok sevmedim, çok farklı bir ürün diyemeyeceğim. Ama günlük kullandığımız diğer duş jelleri gibi. Kokusu güzel fakat kalıcı değil. İçeriği diğer kullandığımız ürünlerden daha temiz.
 Denediğim ikinci ürün Deo Sprey. Bu spreyi sevdim doğrusu. En iyi sonuç için banyo sonrası kullanmanızı öneririm. Ben öyle yaptım ve kokusu 2 gün kaldı. Terlemeyi değil, ter kokusunu önlüyor. Normal herkesin günlük kullandığı spreylerden daha fazla kaldı kokusu ve diğer spreylerden farklı olarak içeriğinde zararlı olan Alüminyum Klorür, Alüminyum Zirconium, Paraben ve türevleri, Boya ve Gaz yoktur. Terlemeyle oluşan kötü kokuları önlemeye yardımcıdır.
Vücudun terleme yoluyla soğumasını engellemez. Dilediğiniz kadar sık kullanabilirisiniz. Giysilerinizde leke ve iz bırakmaz. Yapışkanlık hissi vermedi.  Bu yüzden daha çok sevdim. Gelelim diğer ürün dudak dolgunlaştırıcı renksiz lipstick. Ben ilk kullandığımda doğrusu az yaktı ve dolğunluk göremedim fazla ,yalnız ikinci kez denemeye karar verdiğimde yaktı ve dudağımı nasıl dolgunlaştırdığının şahidi oldum. Yanmasından korkmayın çünkü bu dolgunlaştırıcı ürün de diğerleri gibi içeriği doğadan geliyor. Ben severek kullanacağım. Diğeri çilek kokulu soft renkli bir dudak koruyucu. Spf 26 ile canlı ipeksi yumuşaklık veriyor. Ben duş jeli dışında hepsini sevdim. Belirteyim bu ürünler hayvanlar üzerinde test edilmemiştir. Ürünlerin hepsi bitkisel ekstraktlar bitkisel yağlar ve vitaminler içerir. Sertifikalıdır. Sles, paraben, sulphate, phtalate, likit parafin, zinc oxide, alkol, boya, alimünyum, sodyum klorür, gaz ve hayvansal maddeler içermez. Dermatolojik testlerden geçmiştir. Teşekkür ederim LROUGE PROPA.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

AVEBİLETİŞİM NİVEA

Merhabalar. Sizlere biraz bilgi vermek ve bir süre önce gelen sunumu güzel ve güzel ürünleri yazmak sizlerle paylaşmak istedim. Önce sunum d...